Daldal (2018)

سریال باتلاق محصول کشور پاکستان در 26 قسمت با مدت زمان 37 دقیقه به کارگردانی Siraj ul Hq  در گونه درام، خانوادگی تولید شده است.

توضیحات

سریال باتلاق محصول کشور پاکستان در 26 قسمت با مدت زمان 37 دقیقه به کارگردانی Siraj ul Hq  در گونه درام، خانوادگی تولید شده است. ستارگان این اثر Zahid Ahmed و  Muneeb Butt و Armeena Rana Khan می‌باشند. خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که شجاع مرد جوانی است که با خانواده اش زندگی می‌کند. آنها خانواده‌‌ای معمولی به لحاظ رفاهی و معیشت هستند اما مادر آنها که زنی طماع است می‌خواهد پسرانش با دخترهای ثروتمند ازدواج کنند تا از این طریق خود را به مکنت و ثروت برسانند. شجاع که آرزویش مهاجرت به لندن و زندگی درآنجاست و  بر خلاف  میل مادرش با دخترخاله اش هرا که پدرش مقیم لندن است ازدواج می‌کند و تصمیم دارد با این نقشه، ازطریق پدر هرا ویزای انگلیس را بگیرد.

واحد تأمین خارجی اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل ، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و مذاکره، نسخه اصلی (مستر) را از کمپانی HUM TV  تهیه و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه های سیما، برای مخاطبان پخش شود.