دو شنبه 1 آبان 1402 - 12:10:52

انیمیشن بوبوم Boo Boom (2016)

انیمیشن بوبوم، محصول کشور ایتالیا در 26 قسمت با مدت زمان 26 دقیقه به کارگردانی Maurizio Forestieri در گونه انیمیشن تولید شده است. خلاصه روایت این اثر از این قرار است که  این سریال انیمیشن ایتالیایی، داستان پسربچه‌ای است که خود را با نام بو-بوم می‌شناسد.

انیمیشن بوبوم، محصول کشور ایتالیا در 26 قسمت با مدت زمان 26 دقیقه به کارگردانی Maurizio Forestieri در گونه انیمیشن تولید شده است. خلاصه روایت این اثر از این قرار است که  این سریال انیمیشن ایتالیایی، داستان پسربچه‌ای است که خود را با نام بو-بوم می‌شناسد. حین جنگ جهانی دوم وقتی بو-بوم همراه با پدر و مادرش در حال فرار از دست ارتش نازی هستند، بو-بوم طی یک حادثه از قطار بیرون می‌افتد و کل سریال، روندی است که بو-بوم طی می‌کند تا با کمک دوستانش، که عمدتا حیوانات هستند، دوباره پیش پدر و مادرش برگردد.

واحد تأمین خارجی اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و مذاکره، نسخه اصلی (مستر) را از کمپانی Safe Media تهیه و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.

آخرین اخبار